Första skoldagen avklarad!

Hann inte blogga imorse, satt och kollade på tvn och helt plötsligt blev klockan halv 9, Lovisa skulle komma hit 10 över 9 så jag fick rätt så bråttom!
Sedan tog jag och Lovisa bussen till bron (haha lata tjejer) och mötta Sara och Hilda, så gick vi typ runt i skolan och sen ner till expedetionen för Sara är ny så hon skulle typ prata med någon och sånt, sedan gick jag och Lovisa upp till vårat klassrumså satt vi typ där och lyssnade påvad lärarna hade att säga, och fick vårat nya skåp och schema och sånt, tycker schemat är rätt bra ändå. Börjar 8 varje dag men jag trodde att det skulle vara mycket sämre eftersom att vi ändå går i 8an nu. Men vi gick från 10-11, onödigt men rätt chill.

Efter skolan tog jag spårvagnen in till mammas jobb och typ hjälpte till, sedan fick jag pengar och åkte in till stan, tänkte igentligen inte köpa någonting för jag sparar mina pengar men köpte ändå en blus på H&M och en "dubble taste shake" eller nåt sånt på McDonalds..

Sedan åkte jag hem igen och vilade lite, städade mitt rum, åt och nu sitter jag här och kollar på tv.
AHAHAH sitter typ och kollar på något fucking naturprogram, men är det Cissi som har fjärrkontrollen så har man inget val.
Kanske ska vara med Jasmine efter hennes träning men jag vet inte, taggar just nu Svenska hollywoodfruar som börjar ikväll, älskar det programmet!
Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0