Mobilblogg!

Wopps.. Dålig uppdatering igen jao, förlåt men det är faktiskt sista veckan på sommarlovet nu så jag lägger all min tid till allting förutom datorn och bloggen typ, haha. Iallfall, jag sitter just nu med Johanna hos frisören och väntar på att cissi ska bli klar, eller rättare sagt frisören, Aja sen ska vi iallfall in till stan. Johanna ska köpa löshår och jag ska antagligen köpa ett par jeans, och så skulle vi äta någonstans också! Ikväll ska jag antagligen till Delsjön och springa, Jasmine ska följa med om hon kan, sedan efter jag har sprungit så ska jag bada med Johanna och cissi. Nu vet ni iallfall hur läget är eller vad man säger, bloggar kanske senare/ikväll!

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv : Jag vet, förlåt! :( Kolla mitt senaste inlägg! <3

2011-08-16 @ 22:33:51
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0