Nyduschad och go ;)

Har precis duschat en låång stund, rakat benen osv. Skrubbat huden, ansiktet och så.
Har även smörjt in mig och allt sånt nivet!?
Efter det drack jag te med la familla och nu sitter jag här, haha.
Förut var ja uppe i stensjön med min babe Lovisa och tog ett kvällsdopp,
det var skitkallt i vattnet och jag tror fatiskt att det var 1 utav dom sista gångerna för att bada ute i år, man märker verkligen att det börjar bli höst nu.
Skitmysigt tycker jag, älskar att shoppa höstkläder och sånt, jag, Lovisa och Jasmine ska göra det någon gång i slutet av augusti antagligen!
Jaja, här får ni lite fula nytagna bilder:



hehe, lite överredigerade bilder kanske...
men who gives a fuck!? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0