Nyduschad

Har precis kommit ut ur duschen och tagit på mig pyjamas, haha. Orkar inte göra något idag, ska upp vid åtta imorgon och springa så..
Nu sitter jag och kollar på simpsons och dricker fanta och äter snickers, snart är det slut på det!
När skolan börjar igen, då j*vlar,då ska jag bara äta godis och sånt på helgen, börja springa 1-2 dagar i veckan, gå på friskis och svettis med jasmine antingen 1 dag i veckan eller varannan vecka, ska kolla upp det lite mer, och så ska jag kanske börja rida 1-2 dagar i veckan! Ska bli fit asså.
men nog om det, nu är det trotsallt sommarlov!
Ikväll ska jag som sagt inte göra någonting, så det betyder mycket uppdatering på bloggen, om jag kommer på något att skriva om då.
Jasmine ring eller skriv på facebook om du ser detta, måste prata mä dajj :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0