Pannkakor, popcorn och project runway

nu sitter jag här i soffan med Jasmine och Johanna, vi kollar på project runway med popcorn, eller aa.. inte med popcorn då utan vi äter dom, men det tror jag att ni fattade.
Imorse vid halv 9 åkte jag och jasmine upp till stensjön och sprang till herkules, runt lite där och tillbaka.
Sedan tog vi bussen hem, duschade. Sedan kom jasmine tillbaka hit och då kom johanna också så åt vi lite pannkakor och sånt, nu mår jag inte så bra, har typ skitont i huvudet och sånt men ska försöka orka mig upp och hjälpa mamma, det är ju trots allt hennes födelsedag så lite hjälpsam får man ju vara. Sen blir det la hem och städa eller nåt och sen fira mamma, jaja vi får se helt enkelt. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0