Sista sommarlovsdagen!

Dagen har varit helt okej, åkte till frölunda förut och bytte ett par jeans som jag köpte häromdagen till en storlek mindre.
Imorgon börjar skolan igen, ska bli kul att få träffa alla från klassen igen men är inte direkt så taggad.
Har iallfall duschat nu på kvällen, tagit ansiktsmask, plockat fram kläder tills imon och sånt!
Börjar klockan tio och går i skolan ungefär 1 timma, vi ska bara ha upprop, får vårat nya schema, prata om hur ens sommar har varit typ (HAHA) och kanske få skåp, vet inte om vi får det imon eller i veckan, vi ska ju inte ha samma som förra terminen.
Nu måste jag sova även om jag inte är trött, annars kommer jag väl aldrig orka gå upp imon, bloggar på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0