17 juli - dagens outfit & facelook!

Hejsan sötnosar ♥
Sovit gott?
Vaknade kl 11 idag av att tv:n var på, brukar nästan alltid somna med tv:n på av någon konstig anledning haha..Får skärpa mig! Har käkat frukost och gjort mig iording och så nu, det jag har kvar är att borsta tänderna bara. 
Idag ska jag träffa Vanessa, vet inte riktigt vad vi hittar på men det blir nog något kul. 
Det är väldigt tråkigt väder ute idag, inte kul...Man blir nästan lite ledsen av det alltså. 
Och jag har ingen regnjacka eller något här hos mamma för jag bor ju mest hos pappa, och jag har knappt några kläder här heller..Hur ska jag överleva? Haha smart tjej härva. Saknar änna mitt vibrationsbälte lite nu, den är hemma hos pappa :( Buhu..Får åka dit någon dag och hämta det jag behöver :)

Aja, här kommer lite bilder på dagens outfit och facelook : 


Rosa adidaströja - Stadium
Vitt linne - Ingen aning, JC typ.
Mjukisbyxor - ingen aning.
Armband - Bulgarien


Facelook - Plattat hår och flätor på sidorna, mascara.



Vi hörs la lite senare, ska borsta tänderna nu och vänta på att Vanessa ska ringa. Hon ringde förut och då hade hon precis vaknat haha, så hinner nog kolla på tv och chilla en stund :)

puss/jasminegarnold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0