Between me and love, you´re the common denominator

Hej, förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag, men jag har inte hunnit och har inte haft tillgång till dator.
Men jag vaknade iallfall ganska tidigt imorse av att Astrid kom in och väckte mig, då gick jag upp och la mig i soffan och kollade på tv i ca 1 och en halv timma. Sedan tvingade mamma mig upp och då åt jag frukost. Efter det åkte vi och handlade och åkte till gymmet. När vi kom hem så åt jag och sedan kom Lovisa hit. Vi har bara chillat och sjungit och sånt, men nu vill Cissi ha datan så vi hörs mer sedan, pusshej!
*blogg.se laggar så kan inte ladda upp bilder*

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra? :) Kram

2011-07-04 @ 01:12:18
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0