Bilder på sakerna jag köpte i Ullared


Iphoneskal

Sminksaker, necessär, svampar, ögonfransböjare, rougeborste mm.

Foundation och puder

"ansiktsborste", hudkräm och ansiktsmasker

ringar och armband

Hårspray, duschcreme, balsam och hårspännen

ansiktsduk - asbra!

Pepsi och hubbabubba (neverstop och läkerol också men han inte ta kort på det innan jag åt upp det)

trosor

displayskydd

2 t-shirts
Saker som mami köpte till mig (ska göra om i mitt rum)

kuddar

mattor

väggtext

lampa

överkast

dekorationsstenar

doftljus

"ljusfat"
-----------------------
nu ska jag gå och möta Jasmine, vi ska upp till stensjön och ta lite bilder.. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: sara pettersson

Allt bra med dig sötnos? :D

2011-07-27 @ 22:01:28
URL: http://saarape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0