godmorgon från GBG!

Nu sitter jag och äter frukost på balkongen, snart tror jag att Jasmine smsar och då så hämtar dom (hon, hennes pappa o hennes pappas tjej) mig och så åker vi till haaavet :D.
Förvänta er ingen bra uppdatering under dagen, men vem vill vara inne när det är sånt här väder då? Man får ju passa på när det för en gångs skull är sol, right?
Nej nu ska jag äta upp o sånt, hehe. Hörs senare idag!

jag just nu,
btw förlåt för att ni får webbkamera-bilder hela tiden men min "systemdigital"kamera hittar jag inte och digitalkameran kan jag ju ta kort med men man måste ha den andra kameran för att ladda in bilderna osv osv.
Och iphonen orkar jag inte ta med hela tiden, men jag ska försöka leta upp min kamera nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0