Jag backar bara när jag tar sats..

Idag har jag varit med Lovisa, Kristina, Jasmine och Johanna på kvällen. Kristina, Jasmine, Lovisa och jag gjorde inget speciellt, vi kollade på tv, va inne på datan och fixade lite med bloggarna och sånt. Sen så fick vi världens flummattack, haha omg asså. Vart så jädra trötta, har en film på det som jag lägger ut här dirket när den har laddats in på datan och sånt, skämmigt men man får ju bjuda på sig själv!
Iallafall, sedan gick Lovisa och Kristina hem och då gick jag och Jasmine över till Johanna, men hon duschade så vi stog och pratade med hennes föräldrar en stund och sedan gick vi in på hennes rum och väntade, hon har gjort om där och det är skitcoolt, ska ta kort nästa gång jag e där så ni får se, hehe. Sedan när hon var klar så  fick hon sin present, en "I love Justin Bieber" tröja och ett armband! Elin (hennes syster) fick typ en rosa plastmobil med godis i, haha.
Sedan satt vi hemma hos Johanna och flummade lite och efter det gick vi till travan och köpte godis, sen gick vi hem igen och då åkte Jasmine hem, så då satt vi hemma hos Johnna och åt godis och var inne på datan. Så frågade hennes föräldrr om jag ville vara med dom och kolla på Harry Potter, och det ville jag såklart.
Och sedan gick jag hem och nu ligger jag här i sängen och ska blogga lite och kolla facebook och sånt, imorgon ska jag vara med Johanna och Jasmine!
Bilder fårn idag får ni imon när Jasmine har laddat upp dom på sin blogg!

bjuder på en gammal bild från 2009, uusch.. tur att man hade lugnat ner sig med fjortisstilen här!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Tack för dagen älskling, haha kul hade vi! Aw, va söt du är på bilden :D<3

2011-07-25 @ 00:21:59
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: ida

hahah hatar 2009 då var alla såna där fjortisar ! :o

följa varan via bloglovin ?:)

2011-07-25 @ 00:49:19
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ida

ja... man måste ju växa upp någon gång! tycker inte du också de ? :o

hatar när dom har sperma i ögonen o alla dessa jävla kläder från gina ! :@

haha :D kram!

2011-07-25 @ 12:29:56
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: natalie

hoppas du får en fin dag =)

2011-07-25 @ 12:30:14
URL: http://natalienygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0