Nothing compares to you!

Inlägget är tillägnat till mina bästa vänner Johanna, Lovisa & Jasmine
Vart ska man börja!?
Kan säga såhär iallfall, ni är äkta vänner, även fast jag kanske inte visar det alltid så älskar jag er!
Ni får en alltid att bli på bättre humör, när man är sur eller ledsen så även fast ni kanske inte tror det så hjälper era ord.
Och jag hoppas att ni fattar hur underbara ni är och att jag finns där för er exakt när ni behöver mig, dygnet runt, bara ett sms/samtal bort.
Mina babes!
Together forever, never apart, maybe in distance but never at heart <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad underbar du är Ellen !!!! Min bästa vän kommer alltid älska dig :)<3333

2011-07-23 @ 01:22:21
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: jasmine

jag älskar dig min underbara vän..du är helt underbar <3

2011-07-23 @ 01:28:15
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0