ny dag, ny vecka, nya problem!

Godmorgon Ellens läsare, jasmine här!
Sovit gott? Det har jag! 
Vaknade typ 10.30, gick upp, gick på toa, käkade frukost, satte mig vid datan, gjorde mig iordning, datan. Och sen nu har jag packat och så för jag ska till pappa idag, han kommer och hämtar mig snart.
Idag ska jag vara med min kompis Ida, vi ska sova över kuuul! Vi ska sova i ett rum på hennes gård som man hyr, så det ska bli mysigt :) Tar med mig kameran också så det blir lite bilder!
Aja, det var allt jag hade att säga.

Vi hörs la senare!
btw, JAG SAKNAR ELLEN MEGAMYCKET! KOM HEM NU IDJUUUUUUUUT! LOVE YOU BEBBE ♥


puss på er ellens söta läsare! / www.jasmineofsweden.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0