Ramnö med Jasmine! ♥

Idag åkte ju som sagt jag och Jasmine till havet, eller inte själva då men ni fattar!?
Vi åkte till Onsala och jag och Jasmine la oss först på en brygga, men när vi hade badat och solat lite, i kanske 1 timme så frågar hennes pappa oss om vi vill följa med hennes faster och kusiner o sånt ut med båten, och det ville vi. Så vi åkte med dom till "Ramnö", det var jättemysigt. Jag och Jasmine gick mest runt och tog kort med hennes kusin Smilla, hon tog 322 bilder och jag 120, hehe. Så bered er på en bildbomb.
Men inte nu för min data vill inte samarbeta just nu så jag ska försöka få in bilderna på datorn på något annat sätt, så ni får dom helt enkelt lite senare, och sedan när Jasmine har laddat upp bilderna på hennes blogg så kommer hennes bilder också, men nu ska jag äta så vi hörs senare!

haha bild från igår, dom bilderna får ni också senare! Och bilderna på vad jag köpte i Ullared, haha väldigt mycket bilder men i know you like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0