R.I.P :(

TYvärr har dom flesta av mobilerna jag har haft har tyvärr dött en plågsam död eller så lider dom fortfarande..

Den vita sony-ericsson fick jag låna av Cissi, den pajjade rätt snabbt. Inte mitt fel
samsungen längst ner till höger fick tyvärr bli lite misshandlad och slagen av min kompis och föll ner i stentrappan i skolan.. Plågsam död

Denna blev tappad av Cissi och fick en stor repa, sedan fick jag låna den och så hände det något så nu går den inte att laddas.. ;o

Denna kära LGn fick jag också låna av Cissi, men den blev tyvärr dränkt av en colaburk som exploderade i min lilla väska :( skalet vet jag inte vart det har tagit vägen..

Tappade denna ett x antal gånger och..ja, den blev ju som den blev.
Lånade även denna av cissi, hehe


Min ögonsten :( Ful som f*n men den e asskön att smsa med, hehe.
Men denna har brutit lite saker och blivit lite kidnappad i skolan o sånt så den får lida vidare..



Sist men inte minst, min Iphone, både skalet och själva mobilen.
Mobilen har jag tappat ca 20 gånger i svalen, och när jag tappade den ner i Johannas källare som är några meter ner så mosades den nere i hörnet ;(
Och när Astrid har dragit iväg med mig så har skalat spruckit när jag har tappat den.
Ska byta skal, när jag orkar hehe (a)

Finns säkert mer, men 4 av 6 trasiga mobiler som jag har använt är Cissis (a)

// Ellen

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det va inte jag som du mena som misshandla din samsung så den trilla ner i trappan i skolan va ? För om de va de så va de fortfarande inte mitt fel ;D

2011-07-19 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0