SHAKE THAT ASS!

Tjenare gött folk!
Gissa vad jag gör?
- Jo jag underhåller min kväll genom att dansa till Shakiras upp & hoppa låtar!
Låtarna får en verkligen att vilja dansa, att vilja skaka loss och bara vara en med musiken.




Visste ni en sak? Att när jag var liten var jag ett STORT fan av Shakira. Jag dansade alltid till hennes låtar, och då menade jag verkligen att jag dansade. Jag vikte upp tröjan så som hon gjorde så man såg magen och så skakade jag loss. När jag gick på fritids brukade jag nästan alltid varje fredag göra en dansuppvisning för hela min avdelning och för alla barn och sånt och då dansade jag alltid till Shakiras låtar. Och jag gillar henne fortfarande! Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Hon är min stora idol + Håkan Hellström. Hennes låtar är grymma, man får sån energi.



Den här låten var min favorit när jag var liten, den dansade jag alltid till :



Grym låt enligt mig! Verkligen en "popp-up låt"!

Nä, nu ska jag fortsätta dansaaaaaaaa.

puss/www.jasmineofsweden.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0