Svar på gamla kommentarer som jag inte har sett!

1. Jag tycker det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har en riktigt snygg blogg!
svar: Jag gör alla mina desginer själv i photoshop. Men det finns massa bra sidor som t.ex gratisdesign.se där man får använde designer gratis. Riktigt smart faktiskt, om du googlar på gratis bloggdesigner så kommer det upp massa bra sidor där man får använde designer också! Tack för frågan :)

2. Det av inte jag sm du men a misshandla din samsung så den trilla ner i trappan i skolan va? För om de va de så va de fortfarande inte mitt fel ;D
svar: Jo haha, nej ofc så var det inte ditt fel Fanny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0