www.jasmineofsweden här! ♥

Hej alla Ellens söta läsare, www.jasmineofsweden.blogg.se här! 
Som ni kanske vet är Ellen i Spanien just nu och har det riktigt jäkla awesome, så det är därför jag fått i uppgift att gästblogga åt henne medans hon är borta! Fast jag är ju inte den enda som gör det, några andra tjejer också. Plus att hon har tillgång till datorn där nere så hon bloggar ju själv också! :D 
Kanske ska berätta lite om mig själv..
Jag heter Jasmine Garnold, bor i Mölndal och Lindome. På fritiden spelar jag handboll, tränar på f & s, umgås med mina bästa vänner och bara lever livet! Jag driver den här rosa bloggen där jag skriver om mitt liv, min vardag, mode/skönhet/smink, träning, tips & trick + mycket mer! Kika in vetja ♥
Jag lärde känna bästa Ellen under påsklovet. Vi träffades genom Lovisa. Första gången vi var med varandra sa det klick direkt. Vi hade jättekul och kom jättenära varandra på grymt kort tid. Nu mera är vi bästavänner och umgås med varandra riktigt ofta! Älskar verkligen den tjejen, hon är underbar ♥



Här är jag! 


Min busunge! Love you bebii ♥

Vi hörs snart igen ellens urgulliga läsare!
BTW, kommentera mycket annars blir Ellen sur!

puss/www.jasmineofsweden.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0