20 Juni

Idag är det den 20 Juni om ni har missat det och det betydeeeer , att Justin Biebers parfym "Someday" kommer ut i butikerna, jag hinner tyvärr inte åka idag och köpa den, ska ju bara köpa den om den luktar gott såklart, men jag behöver verkligen en ny parfym så det får vi hoppas att den gör, iallfall så ska jag fråga Jasmine om hon kan följa med mig och köpa den imon.
Nu sitter jag här vid datan och är skittrött , ska åka och jobba hos mamma strax, men vi hörs sen!
Ska ju som sagt på Lotta på liseberg idag, så uppdatering blir nog inte den bästa. Men ska tidsinställa ett eller två inlägg och så uppdaterar jag säkert något från iphonen också! pusshej.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Ja det kan jag :) Ska ändå shoppa lite, hihi <3

2011-06-20 @ 12:49:00
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0