Baksmällan del 2

Idag har jag inte hunnit uppdatera, vaknade rätt sent och fixade min kompis header och design och satte in den! Efter det gick jag ut med Astrid en stund, när jag kom tillbaka så fixade jag mig lite och sånt. Sen mötte jag Emma och Lovisa och vi tog spårvagnen in till stan och kollade på Baksmällan del 2, den var sjukt kul, tycker alla borde se den. Jag hade inte sätt 1an innan men det spelar ingen roll ;-). Sen åkte vi hem igen och luffade runt ett tag på mölndals bro. Sen gick jag hem och åt och Emma och Lovisa gick hem till Lovisa och åt. Sen kom dom till mig och då var klockan sju halv åtta kanske. Så var vi här hemma och var inne på datan och lite sånt, sen följde jag och Cissi Emma hem vid tio och kom hem för en stund sedan, så nu ska jag göra en header, eller aa. Börja på en header iallafall, så får vi se hur långt jag hinner. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba hos mamma, sen ska jag in till stan med Emma och Lovisa :D, kommer antagligen inte bli så jättebra uppdatering imorgon heller, men ska försöka blogga lite från iphonen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0