Beliberparad!

Jag tar 2 olika inlägg om igår för annars kommer det bli så mycket text och bilder o sånt..

Igår var det ju Beliberparad i Göteborg, och det var jätteroligt. Fast tyvärr så kom det inte så många som hade tryckt på "jag kommer" på facebook. Men vi hade roligt endå. "Mollan" var där, om ni inte vet vem det är så är det en som var med i programmet "kvällen är din" och fick träffa Justin Bieber.
Och så var Sabi där med och dansade.
Jag, Cissi, Lovisa och Johanna ska klippa ihop en enda film av våra filmer och bilder från igår, men det ska vi göra lite senare.
Ni får några bilder nu så lägger jag upp filmen här sen.





Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; jadå:)



oj, coolt! va de kul? xd

2011-06-05 @ 19:36:34
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0