Bring it on

Stör mig så grooovt mycket på att min mobil laggar sönder så att jag inte ens kan smsa -.-
Jaja, ska sätta på en film nu "Bring it on: All or Nothing", sedan ska jag sova och imon ska jag vara med Jasmine, vi ska åka in till stan och shoppa, vet inte om jag ska köpa så mycket, tror inte det, men ska kolla iallafall.
Och så blir jag så trött på Sverige ibland, hade planerat att köpa Someday imon men näää, kicks har tackat nej och det måste vara npn annan kedja som tackar ja för att det ska kunna gå att köpa den i Sverige, men det kommer antagligen inte hända, och det är limited edition så när Sverige har fattat att dom kommer sälja som F*n på den parfymen så kommer den väl vara slut antagligen :( man kan ju beställa den på nätet och sånt men jag vill gjärna lukta på den innan också, aja nog talat om det, ska sätta på filmen nu iallfall så hörs vi imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0