Dagen

Idag har jag haft fullt upp, så har inte hunnit uppdatera. Började ju med skolavslutning, då var vi först i bamba och kollade på kören och sånt när dom sjöng! Sen gick vi upp till klassrummet och typ åt tårta och drack äppelcider, tråkigt men skönt att få sluta iallfall. Sen efter det fick vi äntligen sommarloooov :D. Sen åkte jag Lovisa och ida in till mammas jobb och åt ännu mer tårta och bara satt och pratade om sommaren och sånt! Är så taggad nu asså. Sen åkte vi hem så gick vi ut med Astrid sen gjorde jag Jasmines header, blev nöjd faktiskt :) kolla den hennes blogg heter jasmineprinsessa.blogg.se . Sen när jag hade fixat lite med hennes design och sånt så drog jag Jasmine och Lovisa (ida gick hem när vi kom tillbaka till Mölndal efter vi hade vart på mammas jobb) aa iallfall, då drog vi och träffade en jättesöt tjej som heter Emma, har aldrig träffat henne innan men hon var riktigt söt och snäll! Sen skulle hon o typ ta kort med sin konfa elr ngt, så då väntade vi utanför, men sen smsade hon och sa att det skulle ta lite längre tid, så då gick vi hem och gick ut med astrid igen, så kom det typ värsta läskiga gubben o typ prata med oss och sa att vi gjärna fick ta kort på honom och att han var typ nakenmodell osånt ;o sen iallfall så åkte Jasmine hem och då gick jag och Lovisa och mötte Emma igen. Så var vid med henne och sen vid tio gick jag och lovisa hem. Nu ligger jag här och kan inte ladda upp några bilder eftersom att min själviska jfjfkdnnflskdjdj till syster har datan och har haft den i tre dagar nu, Jaja bloggar mer Imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0