..

Vaknade vid 20 över 8 av att Patrics (min bror) kompis ringde på dörren, och han slutade aldrig heller, så jag fick gå och öppna och sen kunde jag inte somna om. Men tror jag ska äta och sånt snart för det är redan 17 grader och jag vill hinna gå ut med Astrid innan det blir för varmt, anteckna haha.
Sen idag så åker ju Jasmine till bulgarien också :(
Om du ser detta Jasmine: Jag kommer sakna dig asmycket gumman, men du får ha det bättre än bäst. Vi ses ju om lite mer än en vecka igen, men när man umgås varje dag i princip i canliga fall så känns det som en evighet..
Love u honey.

Härlig sommarbild sådara, jag tyckte ändå den blev rätt bra med tanke på att den är tagen med Iphonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0