Feeling fresh

Nu har jag duschat, målat naglarna, till och med tånaglarna (a) haft på ansiktsmask, skrubbat huden och haft inpackning i håret, känner mig riktigt fräsch asså. Just nu längtar jag väldigt mycket till Spanien, men det är ju bara 2 veckor kvar som tur är. Imon ska jag upp klockan 8 och gå ut och springa, tror astrid får följa med och röra på sig medans det är svalt och skönt fortfarande. Sen ska jag vara med Johanna på förmiddagen. Efter det så ska jag åka till havet , ska fråga mamma om Johanna kan följa med också, om hon vill då såklart. Nu ska jag skriva lite på jasmines blogg också sen kolla runt på lite olika bloggar och kanske kolla på något playprogram. Bloggar från iphonen så tyvärr inga bilder i detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0