Go eftermiddag/kväll med dom bästa!

Kom hem vid åtta, åt och har precis duschat en varm dusch, så jäkla skönt! Seriöst det är typ höst ute, och det ska föreställa sommarlov. Nu sitter jag iallfall med ansiktsmask på och ska strax sätta på en film och kolla med familjen, tror det blir you again. Dagen var awesome, köpte ju inte så mycket men ändå. Sedan när vi kom hem så var vi ute och gjorde lite saker och tog kort och sånt, och planerade inför midsommar .. Men det kommer antagligen inte gå :( så jag får la sitta hemma i min ensamhet istället... Aja, byebye happy life.
Imorgon ska jag vara med Daniella. Vi ska gå på lisse tror jag, men jag måste få tag på henne. Hör av mig efter filmen eller något.
Nytagna bilder för typ 15 minuter sen eller något.


jag bjuder på mooongobilderna.
Nu ska jag skölja bort masken och sätta på filmen, pusshej.
PS! Bilderna från idag får ni när Jasmine har laddat upp dom på sin blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0