Havet, sådär kväll + BB final

Var vid havet förut, sedan hade jag nästan ingen tid och hann inte blogga.
Men det var inte så roligt vid havet, men fick lite färg iallfall.
Sedan drog jag in med Lovisa, Johanna och Ida till pelikangrejjs, det var inte så kul så vi gick därifrån efter 1 timme eller nåt. Så luffade vi runt lite i mölndal. Satte oss på en äng vid trafiken typ, haha så alla tutade typ när dom åkte förbi. Haha nolife jagvet.
Men sen skulle Ida till bussen så satt vi kvar där lite, sen var jag skittrött och ville se på bigbrotherfinalen så jag och lovisa gick hem och johanna och cissi satt kvar, så vi drog hem vid tjugo i tio kanske.
Nu sitter jag och kollar på bigbrother finalen och ska snart äta och krypa ner, e verkligen sjuuukt trött.

bilder från idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0