Högtrycksfestivalen

Är hemma från högtrycksfestivalen, hade jättekul. Var där med Jasmine, Lovisa, Kristina och ida en liten stund. Så träffade vi folk o sånt. Sen så blev det lite "drama" eller vad man ska säga haha, så då blev jag lite sur, men nu har jag iallafall blivigt av med en falsk unge som sprider runt falska rykten om andra för att själv må bättre, omoget och jag fattar inte hur hon orkar med sig själv, men iallafall, det gick över snabbt :). Sedan så gick vi runt och satt en stund med Johanna och ronja och mikaela sen så gick vi fram och kollade på swingfly och kollade på han och tog massa bilder o sånt! Sen gick vi runt och luffade, träffade några o sånt, sen gick vi hem. Men det var kul iaf :D. Nu ligger jag i sängen och bloggar från iphonen, därför inga bilder :(. Ska nog snart sova, imon är det klassens dag, buu! Pallar verkligen inte, men på onsdag är de avslutning och sen är det SOMMARLOV! :DDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0