Lotta på Liseberg

Är hemma från Lisse nu, eller ah, kom hem vid elva men har ätit och sånt och kom in på datan nu.
Men iallafall så var ju jag, Lovisa och Cissi på "Lotta på Liseberg" idag, Annie och Mikaela orkade inte och Mimmi skulle gå med Sofia, men vi var iallafall där och kom dit vid 3, ställde oss i kön och blev insläppte vid ca tio i 4, fattade inte hur vi orkade stå och vänta så länge, men det är asroligt och lyssna på folk som står bakom och framför en i kön haha. Sen kom vi in och satte oss och efter ett tag började genrepet, när det var slu, vid klockan sex ungefär, så kom Ida och satte sig vid oss så gick jag och Lovisa och lalala ointressanta detaljer. Sen vid strax innan började det och jag och Lovisa fick lite panik ett tag för vi trodde inte att vi skulle komma till våra platser igen eftersom att vi hade varit iväg, men efter att vi hade knuffat/trängt oss fram så hittade vi och så satt vi där och sjungde och sånt, det var faktiskt kul, vi sjöng ashöögt för vi blev sura på kameramannen för han filmade inte oss, men han filmade oss hela tiden på genrepen men inte på liven :( fuck him, men vi fick vår hämd HAHAH, vi behöver inte säga hur ;), iaf så var det slut vid halv tio och då gick ida hem och jag cissi och lovisa var kvar till halv elva och åkte balder, jukebox, radiobilarna, och jukebox igen, det var ingen kö alls typ ;o.
Jaja nu fpr lite bilder tagna med iphonen, bilderna från kameran får ni imon, den laddade ut precis när vi hade satt oss typ :(.


hahah den killen satt och höll på så heeela tiden hahahahaha.


Det är ballonger om någon undrar..


min del av blombuketten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0