MIDSOMMAR 2011! ♥

Denna midsommar har var underbar, började kanske inte så jätteroligt men sedan var jag med Jasmine och j*vlar vad kul vi hade, men ska berätta lite mer detaljerat eller vad man ska säga.

Jag vaknade av att Astrid ville i i rummet så väckte hon mig, Cissi och stackars Johanna som hade sovit över, sedan kollade jag klart på filmen från igår och lite sånt, sedan gick vi upp och åt och efter det gick Johanna hem, då tog jag på mig och gick ut med Astrid, sedan städade jag lite på mitt rum och duschade, sedan åkte jag och handlade med mami och cissi. När vi kom hem åkte upp med Astrid till Gunnebo. När vi kom hem började mamma laga mat och jag bytte om och sen kom Jasmine hem till oss, när vi hade ätit gick vi ut och hade sjukt kul.
En stor fet puss, eller nej, kyss. På dagen och dig Jasmine, love u gumman <3
Nu får ni en bildbomb från denna underbara dag..


























Dom flesta bilderna är oseriösa, så mobba inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0