Nanna with Johanna

Johanna nannar här inatt, vi ska strax sätta på "American pie, beta house" tror jag har sett den förr men äälskar american pie så..
Iallafall, idag har jag varit med Kristina, vi möttes på bron vid 1 och åkte upp till råda med Astrid, sedan tog vi bussen tillbaka vid 20 över 2 och var hemma vid 20 i tre eller nåt. Sedan kollade vi på "american pie, the book of love".
Sedan kom Cissi och Johanna hem från stan så var jag med dom och så chillade vi och sminkade oss och sånt och sen gick vi utoch tog kort, jag såg förj*vlig ut, men jag kanske laddar upp dom imon, men nu ska vi kolla på filmen, hejdå!

oredigerad och fuuuuuuuul bild.. :(
bjuder.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Jaaaaa! :D Har röstat nu :D Jag ringer dig när jag käkat <3

2011-06-24 @ 12:47:20
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0