Spanien

Idag är det 2 veckor kvar tills jag, mamma och Cissi åker till Spanien, det ska bli så himla kul, och jag tänker bli asbrun. Vi ska bo på ett jättefint hotell som ligger 20 m från stranden. Skithärligt.
Och sen när vi kommer hem så är ju Gothia i full rulle också så då kommer jag vara jättebrun då, awesome.
Och har ni tur får ni kanske lite uppdatering från mig därifrån också, för på hotellet finns det gratis trådlöst internet att ansluta sig till så vi ska ta med oss 1 data, så om jag hinner så ska jag göra mitt bästa för att uppdatera så mycket som möjligt! Men eftersom att jag ska gästblogga hos Jasmine nu när hon åker till Bulgarien idag så kan hon säkert gästblogga hos mig, så ska jag fråga några andra också.
Ni får lite bilder på hotellet från fritidsresor's hemsida.
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0