6 maj

Idag var jag först i skolan, det sög. Man mår verkligen inte bra när man är där.. Jaja, sen fixade jag lite hemma och sen gick jag till lovisa. Vi hade det kul som vanligt förutom att det händer massa skit just nu i våra liv, har skrivit av mig i bloggen som ni kanske har märkt. Men ska sluta med deppinläggen. Iaf sen gick vi och hyrde "hip hip hora" och såg på den. Följde henne hem för en stund sedan och nu sitter jag här och kollar på hockey på tvn, haha rätt kul faktiskt. Och försöker få igång datan som har bestämt sig för att fucka sönder, Aja tur att man har iphone (a) Imon ska jag till ullared och sen va med lovisa och Jasmine antagligen. Aja det var väl det jag skulle säga, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0