Baby know for sure that I'll never let you go

God morgon, har ledigt från skolan idag men vaknade endå klockan kvart över sju för jag har ljudet på på min mobil och så har jag laddat ner en app (NRJ wake up call) så låter den skitmycket så jag vaknade då, sen kunde jag inte somna om så gick och la mig i soffan framför tvn med datan istället.
Idag ska jag baka till skolan, sen ska man till skolan vid halv fem typ till ca åtta, men vi ska få gå lite tidigare för vi ska åka upp till mölnlycke till några som ska hjälpa oss med Astrid till utställningen.
Så kommer antagligen inte uppdatera ikväll.
Men Onsdag-Måndag är det LEEEEEDIIIIGT!
Sen på Tisdag är det klassens dag och Onsdag avlsutning och sommarlooov :D :D.

haha failbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0