If tomorrow never comes, would you know how much I love you?

Hejhej, dagen idag då. Först var det skola, började 5 över 9, sen hade jag håltimma och då drog jag, Lovisa och Johanna hem och kollade på film och sånt. Sen hade vi matte sen lunch och då gick vi också hem, sen svenska och klassråd. Fick sluta tidigare idag. Sen gick jag ut med Astrid och nu har jag precis kommit in och väntar på att Lovisa och Cissi ska komma hem från skolan, dom fick gå tillbaka dit för Lovisa hade glömt sin skåpnyckel, så nu har dom hämtat den och ska hämta hennes mobil och väska och sånt, anteckna!
Skulle igentligen åkt och badat med Jasmine idag men det är inte så fint väder och det skulle typ åska och sånt.
Sen har jag typ inte pratat med henne så vet inte hur det blir faktiskt, vi får väl se.
När Cissi och Lovisa kommer hem så ska vi köpa kebab, haha. Sen ska vi typ bara kolla på film och sånt, så kanske Jasmine kommer med om jag får tag på henne!? Städa rummet måste jag göra också :(
Aja det var väl allt, pusshej.


Astriiid, såsöt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0