Ingen rubrik

Bloggar från iphonen nu, e sjukt trött. Idag var det skola, skapande skola hela dagen. Vet inte om jag har berättat vad det är men det är iallfall att folk som håller på med filmning och sånt kommer till skolan och så ska man typ filma och skriva manus, göra storyboard och allt sånt shit. Men det var rätt kul, bättre än vanlig skoldag iaf. Jag lovisa Jesper och Joel var i en grupp, filmen som blev klar idag lägger jag upp här på bloggen när den har kommit upp på youtube. Sen efter skolan så var jag med Johanna och Lovisa och vi kollade på instängd 2, för the uninvited funkade inte :(. Instängd 2 var sjukt bra ändå, mycket bättre än ettan. Sen åkte Lovisa hem och då var jag med Johanna och följde henne hem för en stund sedan, nu kollar jag BB och kommer la somna aldelles strax, pusshej. Blogg.se kan skita på sig och släppa appen NUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0