Paranormal activity & Never say Never

Idag har jag sett Paranormal Activity, ettan idag faktiskt ;), och Never say never.
Paranormal Activity var bra, fast tvåan var liiite bättre.
Never say never, vet inte riktigt. Gillar inte Justin Bieber så mycket. Han är väldigt duktig och sånt såklart annars hade han ju aldrig lyckats så bra, men han är la okej. Filmen var lite seg bara.
Börjar gilla honom lite mera nu på sistonde men jag är inte så direkt "OMG JUSTIN BIEBER, I LOOOOVE YOOOOU!" , men vissa låtar är väl rätt bra. Aa det var väl allt.
Nu blir det datan och sånt och sen big brother :)
och btw så var jag med Lovisa, David och Johanna, hehe.

Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar tack så hemskt mycket! alltid roligt att höra, om du vill får du jättegärna lägga till mig på bloglovin så lägger jag till dej! :)

2011-05-12 @ 23:11:47
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0