You've got that smile that only that only heaven can make.

Rätt okej dag idag. Först var det skola, började nio. Sen efter det gick jag hem och åt och kollade på tv lite, sen träffade jag Jasmine och Lovisa, så var vi ute lite, sen gick vi hem och typ kollade på tv, lyssna musik o sånt.
Jasmine drog hem vid sju halv åtta kanske och Lovisa gick nyss, så nu sitter jag har tyst helt ensam och kollar på Glee. Mamma kommer hem snart så då ska vi äta och sen ska jag typ.. vet inte, kanske välja kläder tills imon eller nåt? Sen blir det iallfall big brother, det är inte så roligt nu för tiden men det finns ju inget annat att kolla på direkt så.
Imon börjar skolan 5 över halv 12, sååååå j*vla sköönt! Så har vi tre lektioner, vikarie på 2, och slutar 10 över 2 :D :D. Haha, och på Fredag slutar vi 1 timme tidigare än vi brukar, och sen e det bara Måndag och sen e det snart loooov :). Seriöst längtar så fkn myckeet!! Jaja, ni får några bilder på mig Jasmine och Lovisa från idag, ingen har ju sagt att vi är normala..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0